Jei jums įdomu, kaip pažymėti save “Instagram”, kad pritrauktumėte reikiamus sekėjus, tada jūs nesate vienas. Be to stipraus prekės ženklo kūrimas „Instagram“ yra svarbus ne tik jūsų verslui, bet ir labai svarbus norint pritraukti tinkamą auditoriją, dar žinomą kaip būsimi klientai, todėl jūs turite tik kelias sekundes, kad padarytumėte puikų pirmąjį įspūdį, kai naujas lankytojas atsidurs jūsų “Instagram” profilyje. Nesvarbu, ar pradedate „Instagram“ rinkodarą, ar tik kuriate naują paskyrą, pritraukti naujų sekėjų „Instagram“ gali būti iššūkis. Šiame straipsnyje pateiksime patarimus, kaip tinkamai prižiūrėti “Instagram” paskyrą pačiam.
Penki pagrindiniai žingsniai, kaip prižiūrėti “Instagram” paskyrą pačiam:

1. Sukurkite prekės ženklą „Instagram” – sujunkite asmeninę ir profesionalią „Instagram“ paskyrą:
- Daugelis įmonių savininkų vis dar naudojasi dviem „Instagram“ paskyromis – viena asmenine paskyra, kuri paprastai nustatyta kaip „privati“, ir kita paskyra, kuri atspindi jų profesinį gyvenimą.
- Daugeliui „profesionalių“ „Instagram“ paskyrų dažnai trūksta vieno pagrindinio dalyko – savininko asmenybės, todėl užuot stengęsis atskirti dalykus, geriau juos sujunkite.
- Rekomenduojama sukurti „asmeninio verslo prekės ženklą“, kuris yra savotiškas asmeninės ir verslo paskyros hibridas, nes nauda yra ta, kad tai leidžia jums ištraukti elementus iš abiejų, o tai gali padėti jums labiau reaguoti į savo auditoriją.
- Kitaip tariant, jūsų „Instagram“ profilis turėtų parodyti jūsų asmenybę ir kartu leisti savo sekėjams žinoti, kad vadovaujate verslui!

2. Jei norite sukurti prekės ženklą „Instagram“, laikykite savo vartotojo vardą paprastą:
- Pirmas dalykas yra jūsų vartotojo vardas, nes jei esate asmeninis prekės ženklas, pravartu naudoti savo tikrąjį vardą. Priešingu atveju rekomenduojama naudoti savo įmonės pavadinimą.
- Renkantis vartotojo vardą rekomenduojama pasirinkti kuo arčiau jūsų vardo ar internetinio prekės ženklo, nes greičiausiai jūs norite, kad jūsų vartotojo vardas būtų paprastas ir įsimintinas.
- Šiais metais daugelis populiarių „Instagram“ tinklaraštininkų, įskaitant Jacey Duprie (anksčiau @damselindior), pakeitė savo tinklaraščio pavadinimą į tikrąjį vardą.
- Nesvarbu, ar kuriate asmeninį prekės ženklą, ar verslą, taip pat turėtumėte stengtis, kad jūsų vartotojo vardas būtų kuo trumpesnis ir paprastesnis, nes norite, kad jūsų vartotojo vardas išsiskirtų ir būtų įsimintinas, todėl neapsunkinkite jo nereikalingais simboliais ir skaičiais.

3. Naudokite savo vardo lauką, kad bendrintumėte labiausiai taikomus raktinius žodžius:
- Daugelis žmonių savo vardo lauke linkę naudoti savo vartotojo vardą, tačiau jūsų vartotojo vardo naudojimas šiame lauke yra prarasta galimybė, nes žodžių, kuriuos įtraukiate į savo vardo lauką, iš tikrųjų galima ieškoti „Instagram“, todėl geresnė strategija yra naudoti tikslinius raktinius žodžius.
- Pabandykite pagalvoti apie raktinius žodžius, kurių jūsų sekėjas ieško „Instagram“ – galbūt tai jūsų verslo niša ar parduodami produktai, todėl radę tinkamus raktinius žodžius, įdėkite juos į savo vardo lauką.
- Pavyzdžiui, „Courtney and the Babes“ paskyra nebūtų rodoma, kai naudotojas ieškotų naujų sveikatos ir sveikatingumo produktų – todėl į savo pavadinimo lauką įtraukė „Botaninis grožis + sveikatingumas“.
- Bandydami nuspręsti, kaip sukurti prekės ženklą „Instagram“, svarbu atsižvelgti į tai, ko jūsų lankytojai ieško ir kaip galite jiems pateikti kuo daugiau informacijos per trumpiausią laiką.

4. „Instagram“ prekės ženklo kūrimas yra viskas apie „Instagram“ biografijos optimizavimą:
- Gera idėja yra suskaidyti savo biografiją į dvi dalis: pirmoje dalyje turėtų būti greitai paaiškinta, kas esate, kam skirtas, ką darote ir kaip.
- Turite ribotą erdvę, kad padarytumėte įspūdį, ir svarbu, kad galėtumėte iš karto parodyti lankytojams, kas iš tikrųjų yra jūsų verslas.
- Užuot sukūrę biografiją apie save, pabandykite sutelkti dėmesį į savo tikslinį klientą ir tai, kaip jūsų „Instagram“ profilis jiems padės ar įkvėps.
- Turite įsitikinti, kad leidžiate potencialiems naujiems stebėtojams žinoti, kam skirtas jūsų profilis ir ką jie gali sekti jūsų paskyroje.
- Be to turėtumėte įsitikinti, kad jūsų „Instagram“ biografija nuolat tobulėja, todėl laikui bėgant nuolat ją atnaujinkite. Norėdami tinkamai įgyti prekės ženklą „Instagram“, įsitikinkite, kad jūsų „Instagram“ profilis neatsilieka nuo jūsų internetinės svetainės pakeitimų, nes turite tik kelias sekundes, kad padarytumėte gerą įspūdį.

5. Pridėkite raginimą veikti savo biografijoje:
- Antroji jūsų biografijos dalis turėtų būti naudojama kaip jūsų biografijos nuorodos raginimas veikti. Kadangi „Instagram“ jūsų profilyje pateikia tik vieną nuorodą, rekomenduojama naudoti paskutinę eilutę, kad vartotojai galėtų sužinoti, kas yra joje ir kad jie spustelėtų jūsų nuorodą.
- Pavyzdžiui, jei siūlote naują reklamą, išteklių ar riboto laiko pasiūlymą, būtinai praneškite apie tai savo profilio lankytojams. „Create & Cultivate“ naudoja tekstą ir jaustukus, kad nukreiptų dėmesį į jų nuorodą. Kadangi turite tik 150 simbolių, todėl nebijokite naudoti jaustukų, kad sutaupytumėte vietos ir pridėtumėte asmenybės prie savo profilio.
- Jei negalite nuspręsti dėl vieno pagrindinio „Instagram“ CTA, taip pat galite naudoti „Linkin.bio“, kad sukurtumėte perkamą „Instagram“ sklaidos kanalą, kuris susietų visus jūsų „Instagram“ įrašus su konkrečiais produktais ar puslapiais.
- Tai yra vienas geriausių būdų padėti savo sekėjams rasti tai, ko jie ieško. Kai savo paskyroje sukuriate „Linkin.bio“ puslapį, galite lengvai siųsti savo sekėjus bet kur, susiedami savo „Instagram“ įrašus su konkrečiais produktų puslapiais, tinklaraščio įrašais ar svetaine – nekeisdami nuorodos į savo biografiją.