Kaip Pradėti Internetinę Prekybą? Kuo prekiauti?


Prekių pardavimas internetu šiandien yra populiaresnis nei bet kada. Elektroninės prekybos platformos leidžia greitai sukurti internetinę parduotuvę, nes jos jau turi įmontuotus įrankius, kurie padės priimti mokėjimus ir valdyti atsargas. Tačiau internetinė prekyba yra daugiau nei svetainės sukūrimas ir produkto vaizdų įkėlimas, nes tam reikia aistros, kompetencijos ir rinkodaros pradmenų. Geros naujienos yra tai, kad yra daugybė įrankių, padedančių jūsų internetinei parduotuvei sėkmingai veikti.

Kaip parduoti internetu?

Yra keletas būdų, kaip pradėti parduoti produktus internetu:

  • Galite naudoti prekyvietę;
  • Elektroninės prekybos platformą;
  • Arba pridėti pirkinių krepšelį prie esamos svetainės.

Greičiausias būdas pradėti internetinę prekybą yra įkelti atsitiktinius produktus į svetainę ar internetinę prekyvietę ir melstis, kad įvyktų geriausia. Tačiau, jei norite būti užtikrinti, prieš pradėdami prekiauti internetu, turite sudaryti planą, kaip tai padaryti gerai. Kai žinote, kokį produktą ar produktus norite parduoti, galite užsiimti savo elektroninės prekybos verslo kūrimu.

Norėdami pradėti prekiauti internetu, atlikite šiuos penkis veiksmus:

1. Pavadinkite savo įmonę ir domeną:

Svetainės ir domeno pavadinimų pasirinkimas yra beveik toks pat svarbus, kaip ir parduodamų produktų pasirinkimas, nes jūs norite, kad potencialiems klientams būtų lengva jus rasti internete. Vienas iš būdų padidinti srautą yra įtraukti paieškos optimizavimo raktinius žodžius į savo domeno pavadinimą. Jei parduodate, pvz., sportbačius, panaudokite šį žodį pavadinime.

2. Pasirinkite savo vietą:

Produktą parduoti internete lengviau, kai naudojatės el. prekybos platforma arba internetine rinka, pvz., „Etsy“ ar „Amazon Marketplace“. Jos yra skirtos padėti mažoms įmonėms įkurti parduotuvę ir pradėti prekiauti, o taip pat yra atskirų parduotuvių, kurias sukuriate savo svetainėje.

3. Nuspręskite, kokius mokėjimus priimti:

Mokėjimų priėmimas internetinėje parduotuvėje gali būti lengvas arba sudėtingas, atsižvelgiant į tai, kiek norite padaryti. Jei valdote savo svetainę ir norite apdoroti mokėjimus, galite kartu su mokėjimo procesoriumi pridėti pirkinių krepšelį, mokėjimo puslapį ar mokėjimo formą. Tai yra trečioji šalis, kuri tvarko mokėjimo operaciją, kai klientas perka internetu. Per kelias sekundes mokėjimo procesorius palaiko ryšį tarp jūsų ir banko, kad įsitikintų, jog yra pakankamai lėšų pirkimui atlikti. Jis taip pat taiko saugumo priemones, kad užtikrintų, jog tai nėra apgaulingas mokėjimo metodas. Populiarūs internetinių įmonių mokėjimo procesoriai yra „Square“, „Stripe“ ir „PayPal“.

Jei naudojate elektroninės prekybos platformą, pvz., „Shopify“, mokėjimai paprastai yra integruoti, o kai kurie leidžia dirbti su trečiosios šalies mokėjimų procesoriumi, tačiau gali būti imamas papildomas mokestis. Jei turite fizinę parduotuvę, kurioje jau priimate kreditines korteles, jūsų esamas mokėjimo procesorius turėtų galėti palaikyti pardavimą internetu. Ir jei su jais pasirašėte sutartį, iš tikrųjų galite būti sutartinai įpareigoti naudoti juos kaip savo internetinį procesorių. Kalbant apie mokėjimo metodus, kuriuos turėtų priimti jūsų el. prekybos parduotuvė, kuo daugiau, tuo geriau. Jūs tikrai norite priimti kredito ir debeto korteles, tačiau taip pat turėtumėte apsvarstyti skaitmeninius mokėjimus, tokius kaip „Apple Pay“, „PayPal“ ir „Google Pay“.

4. Išsiaiškinkite savo pristatymą:

„Amazon“ siūlo nemokamą ir greitą pristatymą, tačiau ne kiekviena elektroninės prekybos parduotuvė gali sau tai leisti. Prieš išvardinant kainas, svarbu išsiaiškinti siuntimo išlaidas ir jų poveikį pelnui, nes tai yra balansavimo veiksmas. Nenorite prarasti išpardavimo, nes pristatymas yra per brangus, tačiau nenorite prarasti ir pinigų, jei visiems dovanosite nemokamą pristatymą. Turite rasti būdą, kaip suteikti vertę ir nuolat pranokti lūkesčius, todėl labai svarbu užfiksuoti ir išlaikyti klientus, ypač dabar, nes žmonės visų pirma vertina greitį ir patogumą. 

5. Padarykite žinomą savo internetinę parduotuvę:

Jūs galite turėti geriausią elektroninės prekybos svetainę pasaulyje, bet jei niekas apie ją nežino, ji nieko verta. Socialinės žiniasklaidos svetainės, tokios kaip „Facebook“, „Instagram“, „Pinterest“ ir „Twitter“, yra puikios platformos, skirtos informuoti apie jūsų parduotuvę. Prekės ženklo kūrimas yra didelė sėkmingo pardavimo internetu dalis.

Kokios platformos geriausiai tinka parduoti internetu?

Parduodanti prekes internetu yra daug galimybių, nes galite prisijungti prie internetinės rinkos, naudotis elektroninės prekybos platforma arba pridėti pirkinių krepšelį į savo svetainę. Tinkamas pasirinkimas jums gali priklausyti nuo jūsų versle praleistų metų skaičiaus ir jūsų tikslų. Yra daug prekyviečių, iš kurių galima rinktis, kai esate pasirengęs tapti smulkiu verslu. Stabilūs mažmenininkai, kurie jau turi svetaines, taip pat gali pasidaryti operaciją savo svetainėje sukurdami internetinę parduotuvę naudodamiesi pirkinių krepšeliu, tačiau jei laikas yra labai svarbus, el. prekybos platforma padės jums greitai pradėti veikti. 

Kokios yra populiarios elektroninės prekybos rinkos?

Yra keletas skirtingų elektroninės prekybos rinkų, kuriose galite parduoti populiarius produktus. Štai trys populiariausi variantai:

1. „Amazon“ prekyvietė:

„Amazon“ valdo elektroninės prekybos rinką, kuri leidžia įmonėms parduoti produktus daugiau nei 150 milijonų JAV klientų. Mainais už šią prieigą „Amazon“ taiko mėnesinį mokestį ir taip pat taiko siuntimo mokestį už kiekvieną prekę. Internetinės parduotuvės gali papildomai sumokėti už „Amazon“ siuntimo tvarkymą, o „Amazon“ profesionalus pardavimo planas kainuoja beveik 34 eurus per mėnesį. Individualus pardavimo planas yra 0,84 euro centai už parduotą vienetą, o šis planas skirtas verslo savininkams, kurie per mėnesį parduoda mažiau nei 40 prekių. Taip pat taikomas persiuntimo mokestis už prekę, o mokestis priklauso nuo produkto kategorijos.

2. “Etsy” prekyvietė:

Amatų, juvelyrinių dirbinių ir kitų naminių daiktų pardavėjams skirta „Etsy“ tapo didžiule prekyviete, suteikiančia pardavėjams prieigą prie daugiau nei 40 milijonų žmonių. 

  • „Etsy“ ima 0,17 euro centų mokestį už prekę, o prekių sąrašai lieka gyvi keturis mėnesius arba kol jie parduodami. 
  • Taip pat taikomas 5% sandorio mokestis ir 3% + 0,21 euro cento mokėjimo apdorojimo mokestis. 
  • Jei parduodate iš vieno iš „Etsy“ skelbimų, esančių ne svetainėje, jie ima 15%.

3. „Walmart Marketplace”:

„Walmart Marketplace“, skirta labiau įsitvirtinusiems prekybininkams, nes pateikia jūsų produktus milijonams vartotojų. „Walmart Marketplace“ ima siuntimo mokestį už kiekvieną produktą, o mokestis skiriasi priklausomai nuo produkto kategorijos. Drabužiams ir aksesuarams, kūdikių ir grožio produktams bei knygoms ima 15%, mobiliesiems telefonams, fotoaparatams ir buitinei elektronikai taikomas 8% mokestis.

Kokios yra populiarios elektroninės prekybos platformos?

Elektroninės prekybos platformos padeda verslo savininkams greitai sukurti internetinę parduotuvę. Šie platformų operatoriai taip pat padeda prekybininkams išvardyti ir parduoti savo produktus, valdyti atsargas ir priimti mokėjimus. Čia yra du populiarūs variantai:

1. „Shopify“ platforma:

„Shopify“, kurią naudoja daugiau nei 1 milijonas įmonių, yra populiari elektroninės prekybos platforma, siūlanti savo klientams visas paslaugas. Prekybininkai gali sukurti internetinę parduotuvę, parduoti produktus socialinėje žiniasklaidoje ir prekyvietėse bei valdyti produktų atsargas, mokėjimus ir pristatymą. „Shopify“ ima mėnesinę prenumeratą.

  • „Lite“ planas kainuoja 7,6 eurus per mėnesį, tačiau jis skirtas naudoti su esama svetaine. Norėdami naudotis visomis platformos funkcijomis, jums reikės pagrindinio ar geresnio plano.
  • Pagrindinis planas kainuoja 24,5 eurus per mėnesį, vidutinės pakopos pasiūlymas – 67 eurus per mėnesį, o išplėstinis paketas – 252 eurus per mėnesį.

2. „BigCommerce“ platforma:

Nuo patrauklios internetinės parduotuvės sukūrimo iki socialinės žiniasklaidos rinkodaros vykdymo „BigCommerce“ yra dar viena pirmaujanti platforma parduodant internetu. Jo kaina yra panaši į „Shopify“.

  • Standartinio plano mažiausių išlaidų planas kainuoja 25 eurus per mėnesį.
  • Vidutinio lygio paslauga kainuoja 67 eurus per mėnesį.
  • Aukščiausios klasės planas – 253 eurus.

Visuose planuose yra neribota saugykla, pralaidumas ir darbuotojų sąskaitos, be jokių operacijų mokesčių.

Kokio tipo produktus pelninga parduoti internetu?

Ne kiekvienas internetinis prekybininkas turi aistrą parduodamiems produktams, o daugelis pasinaudoja tendencija arba parduoda pagalbinius daiktus populiariam produktui. Esant pandemijai, kai žmonės dirba namuose ir nerimauja dėl savo sveikatos, tam tikros produktų kategorijos sparčiai auga, pvz., medicinos prekės ir poilsio drabužiai. Taip pat padidėjo namų apyvokos reikmenų, ypač dekoravimo elementų, treniruoklių ir jų įrangos, bei namų tobulinimo medžiagų paklausa. Gali būti, kad negalėsite parduoti medienos, bet galite nusipirkti daiktų, būtinų „pasidaryk pats“ rankdarbiams.

Pardavimo internetu privalumai:

Šiuolaikinėje rinkoje įvairaus dydžio mažmenininkams reikalingas buvimas internete, todėl labai svarbu, kad mažos įmonės prisijungtų prie interneto, jei nori ne tik išgyventi, bet ir klestėti, nes turite pasiekti savo pirkėjus, kad ir kur jie bebūtų. Mažoms įmonėms yra galimybė globaliai veikti taip, kaip niekada anksčiau. Be to, yra daug kitų priežasčių, kodėl verta verslą pradėti internete. Štai septynios svarbiausios priežastys:

1. Pigesnės paleidimo išlaidos:

Kiekvienas, valdantis fizinę parduotuvę, žino su operacijomis susijusias išlaidas: be nuomos iki komunalinių paslaugų yra daug kitų pridėtinių išlaidų. Kai kuriate parduotuvę internete, jums nereikia jaudintis dėl nuomos ar sąskaitos už elektrą. Taip pat nereikia samdyti darbuotojų, kurie surinktų grynuosius pinigus, sandėliuotų lentynas ir tvarkytų operacijas. Žinoma, jūs turite išleisti pinigus, kad sukurtumėte svetainę ir priimtumėte mokėjimus internetu, nesvarbu, ar tai būtų elektroninės prekybos platforma, ar kitas sprendimas, tačiau paprastai tai yra daug pigiau.

2. Laisvė judėti – arba likti ten, kur esate:

Kai parduodate produktus internetu, nesate įstrigę konkrečioje vietoje – el. prekybos operacija leidžia parduoti klientams visoje šalyje ir net visame pasaulyje, pvz., galite parduoti banglentes iš savo sandėlio Indijoje – jums nereikia įsteigti parduotuvės vandenyno pakrantėje. Viskas, ko jums reikia, yra prieiga prie interneto, el. pašto ir telefono, kad galėtumėte tęsti verslą.

3. Pasiekite daugiau klientų:

Pirkimui internetu nėra jokių kliūčių ir tai suteikia didelę galimybę smulkaus verslo savininkui pasiekti visiškai naujus klientus. Produktų pristatymas į užsienį gali kainuoti daugiau, tačiau pardavimas internetu gali padidinti paklausą, taigi ir pardavimus.

4. Lengva keisti mastelį:

Internetas yra judrus, taip pat ir internetinė parduotuvė. Dėl elektroninės prekybos skaitmeninio pobūdžio labai lengva sekti produktų pardavimą, pamatyti kuriuos produktus sekasi parduoti, kurių ne, o tada pridėti ir pašalinti produktus realiuoju laiku.

5. Nebėra parduotuvės darbo valandų:

Internetas veikia visą parą, tai reiškia, kad esate visada atviri verslui, todėl net miegant, užsakymai gali ateiti, o tai gali padidinti jūsų pardavimus ir pagerinti jūsų pelną, nes nėra prastovų.

6. Geresnė marža:

Neturėdami jokių papildomų išlaidų, susijusių su fizine parduotuve, galite pasiūlyti savo produktus internetu už mažesnę kainą ir vis tiek gauti pelno. Kai parduodate internetu, jūsų marža paprastai gerėja, nes verslo išlaidos yra mažesnės.

7. Stebėkite pardavimus ir siuntas:

Dėl analizės programinės įrangos, atsargų valdymo ir logistikos įrankių lengva sekti savo pardavimus internetu, o tai gali lemti jūsų sprendimą dėl to, ką parduoti ir kaip pagerinti santykius su klientais, įkainoti savo produktus ir sekti pristatymo rodiklius – visa tai pagerins efektyvumą ir rezultatą.

Elektroninės parduotuvės

Comments are disabled.